maandag 6 mei 2013

Focus bij Moon Consultancy!

FOCUS BIJ MOON !!!

Moonphotography.nl

Mijn focus...!

Afgelopen december 2012 bestond Moon Consultancy 8 

jaar.

Tijdens deze jaren heb ik veel tijd en energie gestoken in een stevige basis, heb mijn kennis op peil gehouden en uitgebreid met studie's en trainingen en neem deel aan verschillende intervisie- en supervisie groepen. Samen met een coach ben ik in 2012 de diepte in gegaan door mijzelf en mijn bedrijf op kwaliteiten en valkuilen door te lichten. Een pittige en soms confronterende klus, maar het heeft zeker zijn vruchten afgeworpen!

Mijn focus heeft zich verbreed: in mijn praktijk Moon Consultancy geef ik therapie en coaching. Individueel en relatietherapie. Daarnaast coach ik (startende) ondernemers om te professionaliseren en te sparren op het gebied van ontwikkeling, personeelsbeleid (inzet, burn-out preventie, talent-ontwikkeling, etc).
Door gerichter samen te werken met professionals in andere vakgebieden, kan Moon nu een breder en completer 'pakket' aan hulpverlening en begeleiding aanbieden... Lang leve de samenwerking!

Ik heb een aantal besluiten genomen, waaronder dat ik voortaan en elke dag 'leuke dingen' wil doen... Klinkt goed toch?! En het werkt!
Resultaat: Mijn praktijk loopt geweldig en geeft veel voldoening als ik zie en terug hoor hoe mensen mijn werk en inzet waarderen. Dat stimuleert, geeft erkenning en smaakt naar meer!
En samen met mijn man Bernard Winsemius ben ik Uitgeverij de Schildpad en de Maan begonnen. Ook zijn wij gaan samen werken met de wereld marktleider op het gebied van Aloë Vera en Bijenproducten. Alles voor een gezonde balans op het gebied van natuurlijke voeding en schoonheid. Dit bedrijf heeft ons de mogelijkheid gegeven om onze financiële positie te verstevigen. In een tijd van economische onzekerheden geen sinecure...

Ik heb energie en focus voor 10... op naar de volgende 8 jaar!

Bernard Winsemius en Mirjam Veltman


Nieuwsbrief: Moon in Mei

Geen opmerkingen:

Een reactie posten