woensdag 30 januari 2013

J/M voor Ouders: In 5 stappen naar ‘Ik-Tijd’


J/M voor Ouders: In 5 stappen naar ‘Ik-Tijd’.
In het  januari 2013 nummer van het blad J/M voor ouders is een artikel gepubliceerd over ‘Tijd voor jezelf’ waarin ik een bijdrage heb mogen leveren als relatietherapeut. In 5 korte stappen staan er een paar tips die onderdeel zijn van mijn methode: “Voelen, Denken, Doen”!
Het gaat heel specifiek over hoe je als moeder voor jezelf kunt zorgen, zodat de balans tussen energie verliezen en energie opdoen goed blijft.
Hoe maak je tijd voor jezelf, hoe kom je er uberhaupt achter waar je zelf blij van wordt, hoe je lief bent voor je zelf, zonder steeds te denken ‘maar ik moet toch eigenlijk de was vouwen, mijn werkgever zal wel denken, ik verwaarloos de kinderen, ik kan mijn man toch niet in zijn eentje een weekend voor de kinderen laten zorgen’ etc. Vrouwen hebben altijd schuldgevoelens over van alles jegens iedereen. Waarom is dat toch en hoe kom je er van af?
Artikel Tijd voor Jezelf: "Ik-Tijd"
Artikel Tijd voor Jezelf: “Ik-Tijd”

Geen opmerkingen:

Een reactie posten